۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

 ما قدر ندونستیم. من عذر می خواهم!!!


آهای مردمی که انقلاب کردین. آهای کسانی که خمینی جلاد رو تو ماه دیدین. کسانی که رساله اون ملعون رو خوانده یا نخوانده به خیابونها ریختین. کسانی که وقتی شنیدید اون ملعون در بدو وروود به کشورش هیچ احساسی نداره و باز فرش گل پهن کردین براش. من حالم از اون مردک بهم می خوره. من احترامی برای کسانی که انقلاب کردن قائل نیستم. حالا توهر چی می خوای بگو.  من اگر کسی حرفی از آرمانهای اون مردک بیشرف بزنه دوست دارم با مشت بکوبم تو دهنش. هرکی می خواد باشه. من در تعجبم مردکی که فارسی رو درست نمی تونست حرف بزنه چطور تونست یه ملت رو به این سادگی خر کنه! بله خر کنه! خر!!! و در تعجبم از روزگار که چطور انتقام صدها هزار جوونی که جونشون رو به برای اهداف شیطانی این مرد دادن نگرفته! چطور این خاندان کثیف هنوز وجود داره و قهر روزگار نابودشون نکرده. نگاه کنید، به قداره کشانی که انقلاب کردن. فقط  انقلابی که با چوب و چماق انجام شده به رهبری هرزه زبانی چون خمینی و اطرافیانش می تونه ثمره ای داشته باشه مثل منجلابی که الان توش هستیم. به آمار فحشا و اعتیاد و قتل و دزدی و ارتشاء و ..و نگاهی بندازین! این آمار می تونه فقط محصول یه انقلاب چماق و حماقت و جنون باشه! آهای تویی که هنوز دفاع از انقلاب می کنی و می گی انقلاب راهش به بیراهه رفت. با تو هستم. من به عنوان یه شهروند می گم که این انقلاب محصول یه تبهکاری بزرگ و با حمایت خریت یه عده کثیری از مردم انجام شد.
شاه عزیز من عذر می خواهم از خریت هموطنانم. الان که سوریه رو می بینم و اینکه در کمتر از دوسال 17000 نفر کشته شدن اونم با کمک کسانی که بر علیه تو شوریدن و در زمان تو در طول بیش از 15 سال 2000 نفر (که باید کسی در مورد چگونگی کشته شدن اونها هم یه تحقیقی بکنه) کشته شدن به حقانیت تو پی می برم. الان می فهمم کارهایی که تو در اون مملکت کردی و هدفهایی که داشتی چقدر برازنده ایران بوده. بله ما قدر ندونستیم. من عذر می خواهم!!!